Spawanie chłodnicy w samochodzie

143Są przypadki, kiedy niestety, ale niektóre elementy w samochodzie się niszczą. I jeśli chodzi o pojazdy wieloletnie, to często pada już chłodnica. Ale dlaczego tak jest? To nie wynika ze złej eksploatacji pojazdu, tylko z naturalnego zużycia się materiały. Chłodnica jak wiemy znajduje się na podwoziu samochodu i zazwyczaj jest narażona na wodę. Bo jak jeździmy, to po prostu woda przedostaje się na jej powierzchnię. A to powoduje, że powstaje korozja. Korozja ma to do siebie, że się pogłębia i w końcu robi się dziura w pojemniku. A jak mamy dziurę to nam wszystko wypływa. A jak z chłodnicy uleci płyn, to nie ma co chłodzić nam silnika w czasie pracy, więc grzeje się naprawdę szybko. Dopiero niedawno pomyślano o tym, że przecież podwozie można zabudowywać w taki sposób, żeby woda nie powodowała zniszczeń. I coraz częściej się to stosuje, bo pozwala to właśnie uchronić się przed takimi uszkodzeniami. Jeśli auto nie jest zbyt dużo warte, to można po prostu zespawać chłodnicę. I jeździć na niej dalej. Tutaj nie ma znaczenia taki spaw, bo nie wpływa on negatywnie na żadne inne komponenty w samochodzie.